13.-27. martā atlaides līdz -70% aizkaru audumi!

13.-27. martā atlaides līdz -70% aizkaru audumi!

Vispārējie nosacījumi

www.abakhan.lv Vispārējie nosacījumi

Spēkā no 01.09.2016 

Satura rādītājs:

1. Vispārējo nosacījumu apjoms un spēkā esamība
2. Cena
3. Pirkumu grozs un pasūtījuma noformēšana 
4. Apmaksas veikšana par produktiem
5. Produktu piegāde un nodošana
6. Atteikšanās no pasūtījuma pirms pasūtījuma izpildes
7. Atteikšanās tiesības
8. Līguma nosacījumiem neatbilstošu produktu atgriešana
9. Pārdevēja tiesības, atkāpjoties no pasūtījumiem
10. Personas dati un to lietošana
11. Atbildība un nepārvaramā vara
12. Citi noteikumi 

 

1. Vispārējo nosacījumu apjoms un spēkā esamība

1.1 Iepirkšanās nosacījumi attiecas uz tiesiskajām attiecībām, kas radušās starp pārdevēju, AS Abakhan Fabrics Eesti (reģistrācijas numurs 10396312, adrese Rüütli 11, Tartu 51007, Igaunija, tālr. +372 502 2300, e-pasts: info@abakhan.ee, tālāk tekstā saukts Pārdevējs), un Pasūtītāju (tālāk tekstā saukts Pasūtītājs), iegādājoties preces ar interneta veikala, kā adrese ir www.abakhan.lv (tālāk tekstā saukts E-veikals) starpniecību.

1.2 Tiesiskās attiecības, kas rodas, pērkot produktus ar E-veikala starpniecību, papildus Vispārējiem nosacījumiem regulē Igaunijas Republikā spēkā esošie tiesību akti.

1.3 Pārdevējam ir tiesības grozīt Iepirkšanās nosacījumus un cenrādi atbilstoši E-veikala attīstībai un labākas un drošākas E-veikala izmantošanas interesēs.

2. Cena

2.1. E-veikalā pārdodamo produktu cenas ir latos/eiros, un ietver pievienotās vērtības nodokli.

2.2. Nopirktajiem produktiem pievieno transportēšanas cenu, kuru aprēķina Pasūtītāja pirkumu grozā pēc piegādes veida izvēles.

2.3. Pārdevējs patur sev tiesības koriģēt cenas. Ja Pasūtītājs savu pasūtījumu ir iesniedzis pirms cenas grozīšanas, attiecībā uz Pasūtītāju spēkā ir cena, kas bija atainota uz rēķina pasūtījuma noformēšanas brīdī.

3. Pirkumu grozs un pasūtījuma noformēšana 

3.1. Pasūtītāja pirkumu grozu izveido brīdī, kad Pasūtītājs noklikšķina uz saites „Ielikt grozā“.

3.2. Pirkumu grozā esošo produktu skaitu var grozīt laukā „Skaits“. Pasūtījuma noformēšanai ir jānoklikšķina uz saites „Noformēt pirkumu“. Pasūtītāju novirza uz pasūtījuma noformēšanas lapu.

3.3. Pasūtījumu var noformēt gan kā nereģistrējies viesis, gan reģistrējot sev kontu. Pasūtījuma noformēšanas lapā jāievada pieprasītie dati un jānoklikšķina uz pogas „Noformēt pasūtījumu“.

3.4. Pārdevējs izpildes laikā neatbild par Pasūtītāja iesniegtu nekorektu datu izraisītu pasūtījuma neizpildīšanu vai citām no tā izrietošām sekām.

3.5. Pārdošanas līgumu uzskata par noslēgtu un uzsāk pasūtījuma izpildi, kad pasūtījums ir iesniegts un saskaņā ar rēķinu apmaksājamā summa ir ieskaitīta Pārdevēja norēķinu kontā.

3.6. Ja vēlas, ir iespējams pasūtīt audumu paraugus. Auduma parauga izmērs ir apm. 10x10 cm. Paraugu cena ir 1 eiros/ gab.

3.7. Audumu mērīšana notiek ar 0,1 metra precizitāti.

3.8. E-veikalā atainotie produktu attēli ir ar ilustratīvu nozīmi, un var atšķirties no īstā produkta. E-veikalā esošie produktu apraksti var nebūt izsmeļoši.

3.9. Klientu atbalsts strādā darbdienās no plkst. 9-17. Klientu atbalsta tālrunis ir +372 502 2300. Klientu atbalsta elektroniskā pasta adrese ir info@abakhan.lv.

3.10. Klientu atbalsta saziņas valoda:

3.10.1. elektroniskais pasts: latviešu un krievu valoda

3.10.2. informācijas tālrunis: igauņu, krievu un angļu valoda.

4. Apmaksas veikšana par produktiem

4.1. Maksājuma veikšanai pasūtījuma noformēšanas lapā jāizvēlas vēlamais apmaksas veids (bankas saite, kredītkarte vai pārdošana ar rēķinu).

4.2. Apmaksas veidi:

4.2.1. Internetbanka: SEB, Luminor, Citadele Banka

4.2.2. Kredītkarte: Visa, Master, Maestro

4.2.3. Pārdošana ar rēķinu –ar bankas pārskaitījumu saskaņā ar rēķinu uz ASAF bankas kontu. Rēķins tiek nosūtīts Pasūtītājam kā pasūtījuma apstiprinājums pa elektronisko pastu. Apmaksas termiņš ir 3 dienas no pasūtījuma apstiprināšanas/ rēķina datuma. Pasūtījuma izpildi uzsāk brīdī, kad visa rēķina summa ir saņemta ASAF bankas kontā. Ja nauda netiek saņemta ASAF bankas kontā apmaksas termiņa laikā, pasūtījums un rēķins tiek automātiski anulēti.

4.2.4. Pārdošana ar rēķinu – saskaņā ar rēķinu ar bankas pārskaitījumu uz Pārdevēja bankas kontu. Ar pasūtījuma izpildi sāk nodarboties brīdī, kad Pārdevēja bankas kontā ir ieskaitīta visa rēķinā norādītā summa. Ja nauda Pārdevēja bankas kontā netiek ieskaitīta apmaksas termiņā, pasūtījums un rēķins tiek anulēti automātiski.

4.2.4. Apmaksāt ar PayPal. Papildus informācija un rēķina atvēršana: www.paypal.com

4.3. Apmaksas nosacījumi:

4.3.1. priekšapmaksa.

5. Produktu piegāde un nodošana

5.1. Noformējot pasūtījumu, var izvēlēties piemērotu piegādes veidu:

5.1.1. Latvija

5.1.1.1. Omniva pakomāts pasūtījumi piek nogādāti uz Pasūtītāja norādīto pakomātu. Preces cenai tiek pieskaitītas transporta izmaksas 3,90 eiro par katru pirkumu. Informāciju par preces izsūtīšanu Pasūtītājs saņem uz savu e-pasta adresi. Preces nogādāšana uz norādīto pakomātu notiek 14 darba dienu laikā pēc naudas ienākšanas Pārdevēja bankas kontā. Kad prece ir pienākusi, Pasūtītājam elektroniski (ar SMS vai e-pasta vēstuli) tiek nosūtīts durvju kods, kuru ievadot viņš saņems savu preci.

5.1.1.2. DPD saņemšanas punkts pasūtījumi piek nogādāti uz Pasūtītāja norādīto pakomātu. Preces cenai tiek pieskaitītas transporta izmaksas 5,90 eiro par katru pirkumu. Informāciju par preces izsūtīšanu Pasūtītājs saņem uz savu e-pasta adresi. Preces nogādāšana uz norādīto pakomātu notiek 7 darba dienu laikā pēc naudas ienākšanas Pārdevēja bankas kontā. Kad prece ir pienākusi, Pasūtītājam elektroniski (ar SMS vai e-pasta vēstuli) tiek nosūtīts durvju kods, kuru ievadot viņš saņems savu preci.

5.1.1.3. Omniva kurjers pasūtījumi piek nogādāti uz pasūtījumā norādīto adresi ar kurjeru. Preces cenai tiek pieskaitītas transporta izmaksas 15,90 eiro par katru pirkumu. Informāciju par preces izsūtīšanu Pasūtītājs saņem uz savu e-pasta adresi. Lai vienotos par piegādes laiku, kurjers sazinās ar Pasūtītāju pa norādīto kontakttālruni. Preces nogādāšana notiek 14 darba dienu laikā pēc naudas ienākšanas Pārdevēja bankas kontā. Visi sūtījumi ir apdrošināti līdz brīdim, kad tiek nodoti Pasūtītājam. Preces tiek nodotas Pasūtītājam kopā ar pavadzīmi. Pirms pavadzīmes parakstīšanas Pasūtītājam ieteicams apskatīt iepakojumu un, ja tas ir bojāts, pavadzīmē ielikt attiecīgu atzīmi. Ja Pasūtītājs vēlas apmainīt preci, kurai ir bojāts iepakojums, tad par to jāpaziņo uz e-pasta adresi info@abakhan.ee vai Pārdevēja kontakttālruni +372 502 2300.

5.1.2. Igaunija

5.1.2.1. Itella SmartPost pakomāts pasūtījumi piek nogādāti uz Pasūtītāja norādīto pakomātu. Preces cenai tiek pieskaitītas transporta izmaksas 1,99 eiro par katru pirkumu. Informāciju par preces izsūtīšanu Pasūtītājs saņem uz savu e-pasta adresi. Preces nogādāšana uz norādīto pakomātu notiek 7 darba dienu laikā pēc naudas ienākšanas Pārdevēja bankas kontā. Kad prece ir pienākusi, Pasūtītājam elektroniski (ar SMS vai e-pasta vēstuli) tiek nosūtīts durvju kods, kuru ievadot viņš saņems savu preci.

5.1.2.2. DPD saņemšanas punkts pasūtījumi piek nogādāti uz Pasūtītāja norādīto pakomātu. Preces cenai tiek pieskaitītas transporta izmaksas 2,40 eiro par katru pirkumu. Informāciju par preces izsūtīšanu Pasūtītājs saņem uz savu e-pasta adresi. Preces nogādāšana uz norādīto pakomātu notiek 7 darba dienu laikā pēc naudas ienākšanas Pārdevēja bankas kontā. Kad prece ir pienākusi, Pasūtītājam elektroniski (ar SMS vai e-pasta vēstuli) tiek nosūtīts durvju kods, kuru ievadot viņš saņems savu preci.

5.1.2.3. Omniva pakomāts pasūtījumi piek nogādāti uz Pasūtītāja norādīto pakomātu. Preces cenai tiek pieskaitītas transporta izmaksas 2,40 eiro par katru pirkumu. Informāciju par preces izsūtīšanu Pasūtītājs saņem uz savu e-pasta adresi. Preces nogādāšana uz norādīto pakomātu notiek 7 darba dienu laikā pēc naudas ienākšanas Pārdevēja bankas kontā. Kad prece ir pienākusi, Pasūtītājam elektroniski (ar SMS vai e-pasta vēstuli) tiek nosūtīts durvju kods, kuru ievadot viņš saņems savu preci.

5.1.2.4. Omniva kurjers pasūtījumi piek nogādāti uz pasūtījumā norādīto adresi ar kurjeru. Preces cenai tiek pieskaitītas transporta izmaksas 6,50 eiro par katru pirkumu. Informāciju par preces izsūtīšanu Pasūtītājs saņem uz savu e-pasta adresi. Lai vienotos par piegādes laiku, kurjers sazinās ar Pasūtītāju pa norādīto kontakttālruni. Preces nogādāšana notiek 14 darba dienu laikā pēc naudas ienākšanas Pārdevēja bankas kontā. Visi sūtījumi ir apdrošināti līdz brīdim, kad tiek nodoti Pasūtītājam. Preces tiek nodotas Pasūtītājam kopā ar pavadzīmi. Pirms pavadzīmes parakstīšanas Pasūtītājam ieteicams apskatīt iepakojumu un, ja tas ir bojāts, pavadzīmē ielikt attiecīgu atzīmi. Ja Pasūtītājs vēlas apmainīt preci, kurai ir bojāts iepakojums, tad par to jāpaziņo uz e-pasta adresi info@abakhan.ee vai Pārdevēja kontakttālruni +372 502 2300.

5.1.2.5. Itella SmartPost kurjers pasūtījumi piek nogādāti uz pasūtījumā norādīto adresi ar kurjeru. Preces cenai tiek pieskaitītas transporta izmaksas 5,50 eiro par katru pirkumu. Informāciju par preces izsūtīšanu Pasūtītājs saņem uz savu e-pasta adresi. Lai vienotos par piegādes laiku, kurjers sazinās ar Pasūtītāju pa norādīto kontakttālruni. Preces nogādāšana notiek 14 darba dienu laikā pēc naudas ienākšanas Pārdevēja bankas kontā. Visi sūtījumi ir apdrošināti līdz brīdim, kad tiek nodoti Pasūtītājam. Preces tiek nodotas Pasūtītājam kopā ar pavadzīmi. Pirms pavadzīmes parakstīšanas Pasūtītājam ieteicams apskatīt iepakojumu un, ja tas ir bojāts, pavadzīmē ielikt attiecīgu atzīmi. Ja Pasūtītājs vēlas apmainīt preci, kurai ir bojāts iepakojums, tad par to jāpaziņo uz e-pasta adresi info@abakhan.ee vai Pārdevēja kontakttālruni +372 502 2300.

5.1.3. Lietuva

5.1.3.1. DPD saņemšanas punkts pasūtījumi piek nogādāti uz Pasūtītāja norādīto pakomātu. Preces cenai tiek pieskaitītas transporta izmaksas 5,90 eiro par katru pirkumu. Informāciju par preces izsūtīšanu Pasūtītājs saņem uz savu e-pasta adresi. Preces nogādāšana uz norādīto pakomātu notiek 7 darba dienu laikā pēc naudas ienākšanas Pārdevēja bankas kontā. Kad prece ir pienākusi, Pasūtītājam elektroniski (ar SMS vai e-pasta vēstuli) tiek nosūtīts durvju kods, kuru ievadot viņš saņems savu preci.

5.1.2.4. Omniva kurjers pasūtījumi piek nogādāti uz pasūtījumā norādīto adresi ar kurjeru. Preces cenai tiek pieskaitītas transporta izmaksas 15,90 eiro par katru pirkumu. Informāciju par preces izsūtīšanu Pasūtītājs saņem uz savu e-pasta adresi. Lai vienotos par piegādes laiku, kurjers sazinās ar Pasūtītāju pa norādīto kontakttālruni. Preces nogādāšana notiek 14 darba dienu laikā pēc naudas ienākšanas Pārdevēja bankas kontā. Visi sūtījumi ir apdrošināti līdz brīdim, kad tiek nodoti Pasūtītājam. Preces tiek nodotas Pasūtītājam kopā ar pavadzīmi. Pirms pavadzīmes parakstīšanas Pasūtītājam ieteicams apskatīt iepakojumu un, ja tas ir bojāts, pavadzīmē ielikt attiecīgu atzīmi. Ja Pasūtītājs vēlas apmainīt preci, kurai ir bojāts iepakojums, tad par to jāpaziņo uz e-pasta adresi info@abakhan.ee vai Pārdevēja kontakttālruni +372 502 2300.

5.1.4. Somija

5.1.4.1. Itella posta paka pasūtījumi piek nogādāti uz pasūtījumā minētajai adresei tuvāko pasta nodaļu. Preces cenai tiek pieskaitītas transporta izmaksas 12,90 eiro par katru pirkumu. Preces nogādāšana notiek 14 darba dienu laikā pēc naudas ienākšanas Pārdevēja bankas kontā. Kad prece pienākusi pasta nodaļā, pasts par to nosūta Pasūtītājam paziņojumu.

5.1.4.2. Itella SmartPost pakomāts pasūtījumi piek nogādāti uz Pasūtītāja norādīto pakomātu. Preces cenai tiek pieskaitītas transporta izmaksas 7,50 eiro par katru pirkumu. Informāciju par preces izsūtīšanu Pasūtītājs saņem uz savu e-pasta adresi. Preces nogādāšana uz norādīto pakomātu notiek 7 darba dienu laikā pēc naudas ienākšanas Pārdevēja bankas kontā. Kad prece ir pienākusi, Pasūtītājam elektroniski (ar SMS vai e-pasta vēstuli) tiek nosūtīts durvju kods, kuru ievadot viņš saņems savu preci.

5.1.5. CITAS VALSTIS

5.1.5.1. Omniva pasta paka

Pasūtījumi tiek nogādāti pasūtījumā norādītās adreses atrašanās vietai atbilstošajā pasta nodaļā. Preču piegāde notiek 14 darbdienu laikā pēc naudas saņemšanas pārdevēja bankas kontā. Kad paka nonāk pasta nodaļā, pasta nodaļa Jums nosūta paziņojumu pa pastu.

€ 19.90 - Austrija, Beļģija, Nīderlande, Luksemburga, Polija, Zviedrija, Vācija, Slovēnija, Dānija, Čehija, Ungārija

€ 28.90 - Albānija, Alžīrija, ASV, Armēnija, Azerbaidžāna, Bosnija un Hercegovina, Bulgārija, Gibraltārs, Spānija, Horvātija, Īrija, Izraēla, Itālija, Japāna, Kazahstāna, Grieķija, Kipra, Maķedonija, Malta, Moldova, Melnkalne, Panama, Portugāle Francija, Rumānija, Slovākija, Apvienotā Karaliste, Ziemeļīrija, Turcija, Ukraina, Vatikāns

€ 37.90 - Islande, Lihtenšteina, Norvēģija, Šveice

€ 43.90 - Austrālija, Brazīlija, Gruzija, Ķīna, Honkonga (Ķīna), Indija, Koreja, Dienvidāfrika, Serbija, Taivāna, Jaunzēlande

5.1.5.2.Omniva kurjers Eiropa

Pasūtījumi tiek nogādāti pasūtījumā norādītajā adresē. Par preces nosūtīšanu saņemsit paziņojumu e-pastā. Preču piegāde notiek 14 darbdienu laikā pēc naudas saņemšanas pārdevēja bankas kontā. Lai vienotos par piegādes laiku, kurjers ar Jums sazināsies pa tālruni.

€ 27.90 - Beļģija, Polija, Zviedrija, Rumānija, Dānija, Čehija

€ 29.90 - Austrija, Nīderlande, Horvātija, Īrija, Kipra, Luksemburga, Malta, Vācija, Ungārija

€ 32.90 – Bulgārija, Spānija, Itālija, Grieķija, Portugāle, Francija, Slovākija, Slovēnija, Apvienotā Karaliste

€ 43.90 - Islande, Norvēģija, Šveice

5.2. Noformējot pasūtījumu, ir ieteicams pārbaudīt iesniedzamo kontaktdatu pareizību, lai izvairītos no kavēšanās un domstarpībām produktu piegādes laikā. Pārdevējs un kurjera firma neatbild par preču piegādes kavēšanu un pārpratumiem, ja kavēšanos vai pārpratumus ir izraisījusi pasūtījuma noformēšanas laikā Pasūtītāja sniegto datu neprecizitāte vai nepareizība.

5.3. E-veikalā atainotie produkti parasti ir noliktavā. Ja produkta nav noliktavā, un pasūtījumu nav iespējams izpildīt, ASAF par to informē Pasūtītāju pa tālruni vai elektronisko pastu 2 darbdienu laikā pēc Līguma spēkā stāšanās, un piedāvā iespējamo jauno piegādes laiku vai produkta aizvietošanu ar līdzvērtīgu citu produktu, kas ir par to pašu cenu un ar tādu pašu kvalitāti. Ja Pasūtītājs nevēlas jaunu vai aizvietošanas produktu, tad Pasūtītāja apmaksāto summu (ar transportēšanas izdevumiem) atgriež, vēlākais, 30 dienu laikā.

5.4. Pasūtījumiem, kas pārsniedz 50 € Igaunijā, Latvijā un Lietuvā pakomāta – piegāde bez maksas. Pasūtot no citām valstīm darbojas piegādes maksa saskaņā ar cenrādi, neatkarīgi no pasūtījuma summas. Ja pakas izmēri pārsniedz pakomāta paku maksimālos pieļaujamos izmērus, paka tiek nosūtīta ar kurjeru. Liela izmēra pakas nosūtīšana ir maksas pakalpojums. Pirms pakas nosūtīšanas pārdevējs sazinās ar klientu un vienojas ar kurjeru par piegādes nosacījumiem un nosūta klientam rēķinu par kurjera pakalpojumu. Pārdevējs nodod paku uzņēmumam, kas sniedz kurjera pakalpojumu, kad klients par kurjera pakalpojumu ir samaksājis.

5.5. Muitas un importa nodevas.

Sūtot preces, var tikt piemērotas dažādas muitas un importa nodevas, kas jāapmaksā tad, kad sūtījums pienāk galamērķa valstī. Šīs nodevas maksā sūtījuma saņēmējs. Tā kā nodokļu un muitas noteikumi dažādās valstīs var būt ļoti atšķirīgi, mēs iesakām vērsties jūsu vietējā muitas vai nodokļu pārvaldes pārstāvniecībā pēc papildu informācijas.

5.6. Atlaide 10% pirkumam virs 100 €.

6. Atteikšanās no pasūtījuma pirms pasūtījuma izpildes

6.1. Ja Pasūtītājs pēc pasūtījuma iesniegšanas un pirms pasūtījuma izpildes vēlas no pasūtījuma atteikties, Pasūtītājs par to nekavējoties paziņo rakstiski, rakstot uz Pārdevēja elektroniskā pasta adresi info@abakhan.ee. E-vēstulē ir jānorāda pasūtījuma, no kura vēlas atteikties, numurs, kā arī jāpievieno savi kontaktdati (vārds, uzvārds, pasūtījuma iesniegšanas datums, kontakttālrunis, bankas konta nr.).

6.2. Ja pieteikumu par atteikšanos Pārdevējs saņem pēc tam, kad Pārdevējs ir pasūtījumu izpildījis, atteikšanās no pasūtījuma notiek saskaņā ar E-veikala Iepirkšanās nosacījumu sadaļu "Atteikšanās tiesības".

6.3. Atsakoties no pasūtījuma, Pasūtītājam atgriež par pirkumu samaksāto summu (ar transporta cenu) uz Pasūtītāja norādīto bankas kontu, vēlākais, 30 dienu laikā pēc paziņojuma par atteikšanos pasūtījuma saņemšanas.

7. Atteikšanās tiesības

7.1. 14 dienu termiņš sākas ar pasūtījuma nonākšanu pakomātā vai brīdī, kad Pasūtītājs ir saņēmis paziņojumu par nonākšanu pasta nodaļā, kurjera gadījumā – ar sūtījuma nonākšanu Pasūtītāja adresē.

7.2. Atpakaļ nododamajam produktam jābūt bez trūkumiem, pilnā komplektācijā, oriģinālajā iepakojumā un nelietotam. Lai izmantotu atteikšanās tiesības, Pasūtītājam produkta iepakojums jāatver uzmanīgi, to nesabojājot.

7.3. Atteikšanās tiesību izmantošanai Pasūtītājam ir 14 dienu laikā pēc preces nodošanas jāiesniedz iesniegums par atteikšanos, sūtot uz elektroniskā pasta adresi info@abakhan.ee, un jānodod prece atpakaļ Pārdevējam vismaz 14 dienu laikā pēc paziņojuma par atteikšanos iesniegšanu.

7.4. Saņemot iesniegumu par atteikšanos no preces Pārdevējs pārskaita Pasūtītājam par pirkumu samaksāto summu (kopā ar izmaksām par transportu) uz Pasūtītāja iesniegumā par atteikšanos norādīto bankas kontu, vēlākais, 30 dienu laikā pēc paziņojuma par atteikšanās saņemšanas, taču ne agrāk pirms Pārdevējs ir saņēmis atpakaļ nodoto preci.

7.5. Ar preces nodošanu atpakaļ saistītos izdevumus apmaksā Pasūtītājs.

7.6. Ja pēc preces nodošanas atpakaļ izrādās, ka prece neatbilst E-veikala Iepirkšanās nosacījumu punktā 7.2 minētajiem nosacījumiem, nauda netiek atmaksāta un atpakaļ nodotā prece paliek glabāšanā pie Pārdevēja.

7.7. Gadījumā, ja pēc produkta atgriešanas noskaidrojas, ka produkts neatbilst E-veikala Vispārējo nosacījumu punktā 7.2 minētajiem nosacījumiem, naudu neatgriež un atgrieztais produkts paliek ASAF glabāšanā. Glabāšanas vai produkta atgriešanas Pasūtītājam izdevumus sedz Pasūtītājs.

7.8. Mērīto preci nevar nodot atpakaļ, izņemot produktu trūkumu gadījumā.

8. Līguma nosacījumiem neatbilstošu produktu atgriešana

8.1. Pārdevējs atbild par preču neatbilstību līguma nosacījumiem un trūkumiem, kas parādās 2 gadu laikā pēc preču nodošanas Pasūtītājam.

8.2. Pārdevējs neatbild:

8.2.1. par produkta pasliktināšanos/ sabojāšanos Pasūtītāja vainas dēļ;

8.2.2. par trūkumiem, kas ir radušies, izmantojot produktu neatbilstoši lietošanas mērķim;

8.2.3. par produkta normālu fizisku nolietojumu parastas lietošanas gadījumā.

8.3. Konstatējot preces neatbilstību prasībām vai preces trūkumus, Pasūtītājs, vēlākais, 2 mēnešu laikā pēc preces neatbilstības prasībām vai preces trūkumu atklāšanas nosūta pieteikumu preces nodošanai atpakaļ uz Pārdevēja elektroniskā pasta adresi info@abakhan.ee, vai piezvana uz Pārdevēja kontakttālruni +372 502 2300. Bez pamatota iemesla neievērojot minēto termiņu, Pasūtītājs zaudē tiesības balstīties uz produkta neatbilstību prasībām.

8.4. Preces neatbilstības prasībām vai trūkumu gadījumā Pasūtītājam ir tiesības pieprasīt preces aizvietošanu ar prasībām atbilstošu preci bez trūkumiem vai atkāpties no pasūtījuma un nodot prasībām neatbilstošo preci atpakaļ par Pārdevēja līdzekļiem.

8.5. Prasībām neatbilstošas preces nodošanas atpakaļ gadījumā par preci samaksāto summu (kopā ar izmaksām par transportu) pārskaita uz Pasūtītāja pieteikumā norādīto bankas kontu, vēlākais, 30 dienu laikā pēc paziņojuma par atteikšanos no pasūtījuma un vēlmes nodot preci atpakaļ saņemšanas, taču ne agrāk pirms Pārdevējs ir saņēmis atpakaļ nodoto preci. Pārdevējs var atteikties no preces nodošanas atpakaļ prasījuma.

8.6. Papildus tiesībām iesniegt pretenzijas, Pasūtītājam ir arī citas no likuma izrietošas tiesības izmantot tiesiskās aizsardzības līdzekļus.

8.7. Papildus no garantijas izrietošajām tiesībām, Pasūtītājam ir arī citas no likuma izrietošās tiesības.

9. ASAF tiesības, atsakoties no pasūtījumiem

9. Pārdevēja tiesības, atsakoties no pasūtījumiem.

9.1. Pārdevējam ir tiesības atteikties no pasūtījuma, ja:

9.1.1. Pasūtītājs savlaicīgi neapmaksā rēķinu;

9.1.2. Pasūtītājs savlaicīgi neizņem produktus;

9.1.3. Pasūtītā prece noliktavā ir beigusies.

10. Personas datu apstrāde

10.1. Pārdevējam ir tiesības apstrādāt Pasūtītāja iesniegtos personas datus un pasūtījuma datus saskaņā ar spēkā esošajiem tiesību aktiem tādā apmērā, kā tas ir nepieciešams, lai galvenokārt izpildītu Pasūtītāja e-veikalā iesniegto pasūtījumu.

10.2. Personas datu apstrādes principi ir aprakstīti Privātuma politikā.

10.3 AS Abakhan Fabrics ir personas datu pārzinis. Abakhan Fabrics maksājumu izpildei nepieciešamos personas datus nodod platformas īpašniekam Maksekeskus AS.

11. Atbildība un nepārvaramā vara

11.1. Pārdevējs atbild Pasūtītāja priekšā un Pasūtītājs atbild Pārdevēja priekšā par otrai pusei ar šo nosacījumu pārkāpšanu radīto kaitējumu Igaunijas Republikā spēkā esošajos tiesību aktos noteiktajos gadījumos un apjomā.

11.2. Pārdevējs neatbild par Pasūtītājam radīto kaitējumu vai preces piegādes kavēšanos, ja kaitējumu vai preces piegādes kavēšanos ir izraisījis apstāklis, kuru Pārdevējs nevarēja ietekmēt, un kā iestāšanos Pārdevējs neparedzēja un nevarēja paredzēt (nepārvarama vara).

11.3. Pārdevējs neatbild par izdevumiem, kas Pasūtījumam radušies saistībā ar e-veikala izmantošanai nepieciešamo iekārtu programmatūras datu sakaru sistēmu iegādi un uzturēšanu, kā arī citiem izdevumiem, kurus ir izraisījusi E-veikala pakalpojumu lietošana.

12. Citi noteikumi 

12.1. Šajos noteikumos atsevišķi neatrunātajos jautājumos vadās no Igaunijas Republikā spēkā esošajiem tiesību aktiem.

12.2. Strīdus, kas radušies starp Pasūtītāju un Pārdevēju saistībā ar preču pasūtīšanu un iegādi ar E-veikala starpniecību, risina sarunu ceļā. Ja vienošanās netiek panākta, Pasūtītājam ir tiesības savu tiesību aizsardzībai vērsties Patērētāju tiesību aizsardzības dienestā (Tarbijakaitseamet) vai Tartu Apriņķa tiesā. Strīdu risināšanā vadās no Igaunijas Republikā spēkā esošajiem tiesību aktiem.

12.4. Iesniedzot Pasūtījumu, veicot atzīmi atbilstošajā logā „Lūdzu apstipriniet, ka piekrītat Vispārējiem nosacījumiem“, Pasūtītājs apstiprina, ka ir iepazinies ar Vispārējiem nosacījumiem, ir tos izpratis un piekrīt tiem.